سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۲۸۲
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

فکرشهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: نقش صدا و سیما در انقلاب اسلامی نقشی کلیدی، اثرگذار، وحدت بخش و ماندگار است.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداسیما مرکز بوشهر، آیت الله حسینی بوشهری عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در مراسم رونمایی از ۱۲ هزار دقیقه برنامه سازی مرکز بوشهر ویژه دهه فجر با اعلام این مطلب گفت: مسئولان و برنامه‌سازان صدا و سیما، در یک جهاد رسانه‌ای و جنگ نابرابر، به شایستگی توانستند، آرمانهای انقلاب اسلامی ایران را به خوبی به جهانیان صادر کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از مردم به عنوان یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی نام برد و گفت: رضایتمندی و اعتماد خوب مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی به اطلاع رسانی و برنامه‌های صدا و سیما، مرجعیت رسانه‌ای صدا و سیما را به اثبات رسانده است.

آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت انعکاس دستاورد‌های انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه گفت: استکبار جهانی سعی دارد حکومت دینی را ناکارآمد جلوه دهد، ولی صدا و سیما با اطلاع رسانی بجا، واقعی و بدون مبالغه ‏،دشمن را در سطح ملی و بین المللی مایوس و ناامید و دوستان انقلاب اسلامی را امیدوار و پاینده کرده است.

وی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مدیران و برنامه‌سازان صدا و سیمای مرکز بوشهر در زمینه سازی فنی و زیرساختی، ظرفیت سازی برنامه‌ای به ویژه برنامه‌های مذهبی مناسبتی و کرونایی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی قدردانی کرد. 

در این مراسم سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر از تولید ۱۲ هزار دقیقه برنامه خبری، رادیویی، تلویزیونی، فضای مجازی و موسیقی ویژه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در برای پخش در شبکه ها و انتشار در فضای مجازی استانی، ملی و فراملی خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر