جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۳۵۷
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: کیهان نوشت: روزنامه اینترنتی همدلی در مطلبی نوشت: «مصوبات اخیر مجلس حاشیه‌های زیادی به دنبال داشته است و این در حالی است که اغلب تحلیل‌گران، فعالیت این مجلس را به دور از شعارهای اولیه ارزیابی کرده و معتقدند نمایندگان این مجلس به جای پرداختن به مشکلات اصلی جامعه، به سیاسی‌کاری و اقدامات نمایشی روی آورده‌اند.

در این میان، بی‌توجهی به اقتصاد و معیشت در مجلس یازدهم و تجمیع نیروها برای فشار بر دولت، عملا مجلس را از وظیفه نظارتی خود دور کرده است و متاسفانه تاکنون طرحی که بتواند فضای تورم‌زده اقتصاد کشور را به نحو مطلوبی کنترل و سازماندهی کند، اجرایی نشده است.»

در ادامه این مطلب به نقل از غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران نوشت: «‌برخی مصوبات مجلس فعلی جنبه شعاری دارد» و « نمایندگان‌ می‌خواهند بگویند کاری انجام داده‌اند».

لازم به ذکر است که اصلاح‌طلبان 7 سال بر پست‌های دولتی چنبره زده و بی‌آنکه پاسخگویی عملکرد خود باشند درصدد هجمه و تضعیف مجلس انقلابی هستند که هنوز چند ماه از آغاز به کارش نگذشته است. علاوه‌بر آنکه مجلس انقلابی طی چند ماه گذشته اقدامات قابل توجهی را انجام داده که باعث عصبانیت مدعیان اصلاحات شده است.

همین روز گذشته نمایندگان مجلس در شکایت از رئیس‌جمهور مورد حمایت اصلاح‌طلبان، لیستی از قوانین مصوب مجلس را منتشر و اعلام کردند که رئیس‌جمهور از ابلاغ ۱۳ قانون استنکاف کرده است!

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر