جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۳۹۴
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل مجتمع کارگاهی مرکز رشد دشتی تامین شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامحسین کرمی اظهار داشت: شهرستان دشتی دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار خوبی در حوزه علم و فناوری است و نیاز است که امکانات و زیرساخت‌های لازم برای فعالان این حوزه فراهم شود.

وی یکی از پروژه‌های مهم و تأثیرگذار در این حوزه را مجتمع کارگاهی تجاری سازی واحدهای فناور مرکز رشد علم و فناوری دشتی دانست و اضافه کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای تسریع در تکمیل این مجتمع استفاده شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست خود با مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز وزارت نفت بیان کرد: در نشست روند تکمیل پروژه مجتمع کارگاهی تجاری سازی واحدهای فناور مرکز رشد علم و فناوری دشتی بررسی شد.

کرمی خواستار تسریع در پرداخت اعتبارات لازم برای تکمیل مجتمع کارگاهی مرکز رشد دشتی و تصریح کرد: اختصاص اعتبار جدید به منظور اجرای فاز دوم مجتمع کارگاهی تجاری سازی واحدهای فناور مرکز رشد علم و فناوری دشتی ضروری است.

مجتمع کارگاهی مرکز رشد علم و فناوری دشتی در دو هکتار با زیربنای ۹۰۰ مترمربع در حال ساخت است که با اتمام آن ۹ شرکت می‌توانند کارگاه‌های خود را راه اندازی کنند. همچنین با اجرایی شدن فاز دوم ۲۰ شرکت دیگر می‌توانند از زیرساخت‌های آن استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر