جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۴۶۱
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: مجلس قانون توقیف کالا به ظن قاچاق را باید اصلاح کند چون پیگیری‌های زیادی در این زمینه انجام شده ولی تاکنون این تلاش‎‌ها ثمربخش واقع نشده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنشجنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر افزود: در رابطه با ظن قاچاق دوباره نامه‌ای به دولت و مجلس نوشته می‌شود تا با تمرکز مجلس نسبت به حل آن اقدام شود.

وی بیان کرد: در ارتباط با قوانین برخی از آنها دست و پاگیر هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بتوانند به نحوی عمل کننده که علاوه بر حفظ ماهیت اهداف جامعه هدف قانون نیزمحقق شود.

استاندار بوشهر همچنین  قدردانی از اعضای اتاق بازرگانی در پیگیری حل مشکلات فعالان اقتصادی و تولیدی اظهار داشت: ارتباط و تعامل مطلوبی بین اتاق بازرگانی و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برقرار شده و این مهم سبب برطرف شدن بسیاری از موانع و مشکلات شده است.

وی ادامه داد: رونق تولید، رفع موانع اقتصادی و  احساس رضایت صنعتگران، تجار، کشاورزان و فعالان اقتصادی از هدف‌های مهم نشست‌های شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی است که در استان بوشهر این نشست‌ها تاکنون دستاوردهای خوبی به دنبال داشته است.

گراوند بیان کرد: رفع موانع و روان سازی از مهم‌ترین ماموریت و رسالت مدیران دستگاه‌های مختلف است  و باید از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات بخش اقتصادی استان بوشهر استفاده کرد.

استاندار بوشهر در ارتباط با مشکل دریافت انشعاب آب در حوزه صنعت گفت: در این زمینه باید تعاملی شود تا مشکل به طور کامل حل شود و این مساله که ۹۰ درصد آب استان از سایر استان‎ها تامین می‎شود نباید مانعی برای تامین آب حوزه صنعت باشد.

وی گفت: در شهرک‎‌های صنعتی نیز باید بررسی شود و در جاهایی که فاضلاب تصفیه می‌شود از این پساب برای مصرف‌های غیرشرب بهره‌گیری شود.

گراوند اظهار کرد: در مناطقی که کارخانه‌ها نیاز به آب آشامیدنی ندارند باید آب بازچرخانی برای آن تامین شود و برای سایر موارد مصارف، آب شرب تامین شود تا به این وسیله فعالیت واحدهای نیازمند آب بدون اختلال دنبال شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر