جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۳ بهمن‌ماه ۴۷ نفر است...
کد خبر: ۸۲۴۹۲
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۶

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۳ بهمن‌ماه ۴۷ نفر است.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد نتیجه آزمایش ۲ نفر مثبت است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۶ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۵ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ۳ بهمن‌ماه گفت: خوشبختانه امروز مورد مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۵۰ نفر در استان بوشهر براثر ابتلا به این ویروس جان خود را ازدست‌داده‌اند که از این تعداد ۸ مورد مشکوک به کرونا بوده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۸ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دکتر کشمیری خاطرنشان ساخت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۸۱۴۳ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران، 3 بهمن 1399

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۲۲۵ نفر رسید.

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز( ۳ بهمن ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۶۳۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۸۹ نفر از آنان بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۶۰ هزار و ۸۲۵ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۲۲۵ نفر رسید.

به گفته لاری، خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۱۵۱ هزار و ۶۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین اظهار کرد:  ۴۱۳۴ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری در پایان گفت: تا کنون ۸ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۸۶۴ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر