جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۵۷۷
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

فکرشهر: بر اساس اعلام بخشدار ویژه خارگ، با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل تردد به جزیره خارگ رفع شده است ولی انتظار می‌رود این مشکل به صورت دائمی و پایدار حل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، تردد اهالی جزیره خارگ همواره یکی از مشکلات اساسی در این جزیره بوده است که در روزهای اخیر مجدداً اوج گرفته است و نارضایتی زیادی را در پی داشته است.

حل موقتی مشکل تردد اهالی جزیره خارگ دردی را از مردم دوا نمی‌کند و انتظار می‌رود یک بار برای همیشه این مشکل حل شود.

ناصر ابراهیمی بخشدار ویژه خارگ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در چند روز اخیر تردد در مسیر دریایی گناوه به دلیل نقص فنی شناورهای متردد در این مسیر با مشکل مواجه بود.

وی افرود: با رایزنی صورت گرفته با مالک شناور و همکاری صورت گرفته از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و بندر خارگ، این شناور با رعایت اصول ایمنی دریانوردی سرویس‌های مسیر خارگ- گناوه- خارگ را از فردا آغاز خواهد کرد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: صبح امروز زیر ساخت‌های بندری در بندر گناوه از طریق کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت که مقرر شد این شناور به این مسیر نیز خدمت رسانی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرویس خارگ به گناوه ساعت ۱۱ و گناوه به خارگ ساعت ۱۳ در نظر گرفته شده است.

باتوجه به فرسوده بودن ناوگان دریایی مسیر گناوه - خارگ، ضرورت نوسازی این ناوگان بیش از پیش احساس می شود و حضور این شناور در این مسیر بصورت موقت خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر