چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۶۱۵
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان دیلم استان بوشهر گفت: از اسفندسال گذشته تا پایان دی امسال ۱۴ تن و ۳۲۷ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته از مراکز عرضه و فروش جمع‌آوری و معدوم شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فاطمه علیمرادی روز یکشنبه در این ارتباط افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفند ۹۸ تاکنون ۶۳ مکان صنفی در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی تعطیل و مهروموم شدند.

وی اظهارکرد:  همچنین ۵۷ متصدی نیز برای اعمال جرائم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دیلم معرفی‌ و  ۱۲۸ اخطاریه نیز در این ارتباط صادر شد.

  کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان دیلم افزود: از اسفند سال گذشته تا پایان دی امسال ۶ هزار و ۷۷  بازرسی توسط بازرسان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام‌ شد که از این مجموع ۱۳۱ مورد بصورت مشترک با سایر ادارات صورت گرفته است.

علیمرادی گفت: با وجود اینکه شهرستان دیلم در زمان حاضر در وضعیت آبی بیماری کووید ۱۹ قرار دارد اما  همچنان بازرسی‌ها در قالب مستقل و مشترک با سایر ادارات و طرح شهید قاسم سلیمانی ادامه دارد.

وی بیان کرد: کارشناسان و بازرسان شبکه بهداشت و درمان دیلم در این مدت از تمامی مراکز و اماکن فعال در این شهرستان از جمله ادارات، داروخانه‌ها، مطب‌های خصوصی، پمپ‌بنزین‌ها ،نانوایی‌ها، آرایشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه و کافی‌شاپ‌ها، باشگاه‌های بدن‌سازی، مساجد، مدارس، فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی، بوتیک‌های کفش و لباس و پاساژها بازدید کردند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر