جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۵۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند...
کد خبر: ۸۲۶۲۰
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۸

فکرشهر:دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۵۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۴ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۸ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۶ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۸ هزار و ۲۰۲ بوده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۵ بهمن‌ماه ۸۵۱ مورد بوده است که از این تعداد ۸۴۳ نفر مورد مثبت قطعی و ۸ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

۸۹ فوتی و ۵۹۴۵ ابتلای جدید کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۵هزار و ۹۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

 دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۵ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۹۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۳۷ نفر از آنها بستری شدند.

به گفته وی، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۷۲ هزار و ۹۷۷ نفر رسید.

لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۳۸۳ نفر رسید.

به گفته وی، خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۶۴ هزار و ۷۹۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: ۴۰۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

وی ادامه داد: تا کنون ۸ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۹۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری همچنین گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر