پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۶۳۲
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۲

فکرشهر: تصویری در فضای مجازی استان بوشهر منتشر شده درباره برخورد ماموران با کسی که در پیاده رویی در شهر برازجان سد معبر کرده است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، صدایی که بر روی تصویر است اعلام می‌کند که ماموران سد معبر شهرداری برازجان بدون هیچ اخطاری وسایل یک کارگر جوان را می‌برند و هنگامی که آن جوان به آنان برای جمع کردن و انتقال وسایلش اعتراض می‌کند به او توهین می‌کنند.

چیزی که در تصویر هم دیده می‌شود فردی با لباس نیروی انتظامی این جوان را هل می‌دهد.

البته هیچ صدایی از محیط شنیده نمی‌شود.

برای پیگیری ماجرا با عبدالرحمن باقری رئیس اداره پیشگیری از تخلفات شهری (اجرائیات) شهرداری برازجان گفتگو کردیم.

او گفت: سه شنبه هفته گذشته ۳۰ دی، ماموران رفع سد معبر با هویت مشخص همراه با نیروی انتظامی به یک مغازه اسباب بازی فروشی در خیابان شریعتی برازجان مراجعه می‌کنند. پیش از این ۵ بار به فروشنده اخطار کتبی و بار‌ها تذکر شفاهی داده شده بود، زیرا با سد معبر برای مردم مشکل ایجاد کرده بود.

رئیس اداره پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری برازجان ادامه داد: زمان مراجعه صاحب مغازه حضور نداشته و شاگردش آنجا بوده و فردی که در تصویر دیده می‌شود شاگرد مغازه است. طبق روال کار، بخشی از وسایلی که با آن سد معبر شده بود، برداشته می‌شود تا پس از مراجعه صاحب مغازه به او برگشت داده شود. در این هنگام شاگرد مغازه به سمت ماموران می‌آید و شروع به فحاشی می‌کند مامور انتظامی برای اینکه از درگیری پیشگیری کند او را عقب می‌زند.

باقری افزود: صاحب مغازه همان روز به شهرداری آمد و رفتار ناشایستی داشت، اما با این وجود برخی از وسایلش را که قرار بود به جایی بفرستد به او تحویل دادیم و اعلام کردیم یکی دو وسیله باقی مانده را هم چهارشنبه به او تحویل می‌دهیم.

او بیان کرد:، اما او بر روی تصویری که دوربین مغازه از حضور ماموران سد معبر در مغازه‌اش ثبت کرده مطالبی خلاف واقع ضبط می‌کند و آن را انتشار می‌دهد.

رئیس اداره پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری برازجان گفت: پس از این ماجرا خانواده او و رئیس اتحادیه به شهرداری آمدند و بابت اتفاق افتاده عذرخواهی و دلجویی کردند. ما هم وسایل باقی مانده را تحویلشان دادیم. اما نمی‌دانیم چرا او این تصویر را منتشر کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر