جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۶۹۶
دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: قیمت مصالح سنگی بویژه شن و ماسه در تعیین قیمت بسیاری از اقلام ساخت و ساز موثر است و سازمان صمت باید با افزایش نامتعارف قیمت این مصالح از سوی تولیدکنندگان برخورد قانونی کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید موسی موسوی روز دوشنبه در این ارتباط افزود: اظهار داشت: با توجه به تاثیر بالای این مصالح در قیمت تمام شده سازه‌ها، باید قیمت نهایی این اقلام  با لحاظ شرایط حاکم بر جامعه و با تعیین سود متعارف برای تولید کنندگان محاسبه و قیمت نهایی تعیین شود.

وی گفت: با توجه به ضوابط قیمت‌گذاری مصالح سنگی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صمت، افزایش نامتعارف قیمت مصالح فوق از سوی برخی از تولیدکنندگان سبب شکایت‌های متعددی در این استان شده‌است که اداره کل صنعت، معدن و تجارت موظف است، شکایات را رسیدگی و اعمال قانون کند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر ادامه داد: هم استانی‌های مصرف کنندگان مصالح سنگی می‌توانند شکایت‌های خود را به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها اعلام کنند و با هماهنگی صورت گرفته اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در کمترین زمان ممکن به وسیله اداره کل تعزیرات حکومتی استان برخوردهای قانونی لازم را انجام می‌دهد.

موسوی اذعان کرد: هر چند واحدهای تولیدی تاثیر بسزایی در تعیین شرایط کمی و کیفی اجرای پروژه‌های عمرانی دارند، اما افزایش غیر متعارف قیمت‌ها باعث بروز نگرانی و ایجاد مشکل برای مردم و سازندگان می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر