جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۷۰۲
دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

فکرشهر: تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه یک بر صفر مقابل پارس جنوبی جم به پیروزی رسید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این مسابقه که عصر امروز، دوشنبه در ورزشگاه تختی ارومیه با قضاوت ابوالفضل دوستی و با کمک‌های علیرضا طاهرخانی، حسین سلیمانی و جواد نصراللهی برگزار شد، تورج آقایاری در دقیقه ۶۲ تنها گل بازی را به نفع تیم میزبان به ثمر رساند.

داور مسابقه در نیمه دوم این دیدار، هشت دقیقه وقت اضافه منظور کرد با این حال بازیکنان پارس جنوبی جم نتوانستند با وجود حملات زیاد، بازی را به تساوی بکشانند.

پرهام تریوه، مهدی محمدی، محمد زینالی، اکبر صفرزاده، علی بشیری، آرمان سوداگر، محمدرضا فلاحیان، محمد رستمی‌زاد، عماد علیپور، تورج آقایاری و آرمین مصطفوی ترکیب اولیه ۹۰ را تشکیل می‌دادند و پارس جنوبی با ترکیب نیما علیپور، امید نظامی‌پور، علی ملایی، مصطفی اکرامی، میلاد صارمی، محمد شاه‌محمدی، نیما مختاری، محمدجواد آزاده، مهرداد هداتیان، میلاد قربانزاده و بهروز هوشمند به میدان آمدند.

تیم ۹۰ ارومیه با کسب دومین برد متوالی خود، هفت امتیازی شد ولی همچنان به علت تفاضل گل کمتر در رده آخر جدول لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور باقی ماند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر