پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۷۵۵
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز تا صبح فردا با افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی، سواحل مرکزی و جنوبی استان تا حدودی مواج و متلاطم خواهد شد.

وی اضافه کرد: روز جمعه به سبب وزش جریانات جنوبی و روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده به سبب وزش بادهای شمال غربی، خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: روزهای جمعه و شنبه نیز با افزایش پوشش ابر در آسمان استان، وقوع رگبارهای پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، وزش ملایم باد، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مساعدی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ بر روی دریا گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و در سواحل مرکزی و جنوبی ۱۴ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: طی این مدت ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی متر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر