سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۸۱۷
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: به عنوان پایتخت انرژی کشور میزبان سرمایه‌گذاری عظیم ملی در این منطقه هستیم که امکان اشتغال مناسب‌تری را برای مردم این استان فراهم کرده‌است، با این حال مسائل زیست محیطی از خواسته‌های مهم مردم است.

به گزارش فکرشهر، محمدتقی ایرانی روز چهارشنبه در نشست با فعالان اجتماعی حوزه محیط زیست شهرستان دشتی افزود: سرمایه‌گذاری‌های ملی بزرگ در نفت و انرژی در بوشهر فرصتی برای توسعه و پیشرفت این استان و رفاه مردم است اما باید از محیط زیست طبیعی و تاریخی مردم این منطقه نیز در مقابل آسیب مراقبت کرد.

وی ادامه داد: حساسیت مردم به مسائل اجتماعی و فرهنگی بسیار ارزشمند است و مسئولان و عوامل اجرایی باید تلاش کنند به این احساسات پاک و دغدغه‌های اجتماعی لطمه‌ای وارد نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: اکنون در نقاطی از این استان مشکلاتی در حفظ زیست محیط دیده می‌شود که پایبندی به حفاظت از آن وظیفه همگان است.

ایرانی، از پیگیری‌های فعالان زیست محیطی استان بوشهر در این زمینه قدردانی و اظهار کرد: وجود فعالان اجتماعی برای جامعه ضروری است و باید مطالبات مردم در فضایی آرام و قانونمند ببان شود تا علاوه بر دفاع از محیط زیست استان زمینه جفا به حقوق هیچ فردی فراهم نشود.

وی اضافه کرد: آموزش در حوزه حفاظت از منابع طبیعی امری مهم و ارزشمند است و باید برای آموزش جوانان در این زمینه برنامه ریزی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: دفاع از محیط زیست از رفتارهای متمدنانه امروز بشر است و بدون تردید اگر پیشینیان در حفظ محیط زیست، جدیت لازم را داشتند امروز وضعیت بهتری در حوزه محیط‌زیست کشور و این استان وجود داشت، بنابراین  مراقبت ما نیز شرایط بهتری را برای آیندگان فراهم می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر