جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۸۳۹
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

فکرشهر: فرماندار دیر گفت: در دهه فجر امسال ۸۱ پروژه با اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش فکرشهر، کریم علی حسنی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان دیر افزود:  افتتاح و کلنگ زنی این حجم از رقم و پروژه برای مردم خوشحال کننده است و انتظار از دبیر ستاد دهه فجر این است که در هماهنگی و همکاری با سایر نهادها برای تبیین این عملکرد با ساز و کاری مناسب و استفاده از بستر فضای مجازی برنامه ریزی کند. 

 وی گفت: کلنگ زنی ۱۱ پروژه اقتصادی تولیدی با اعتبار ۱۷۵ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در شهرک صنعتی شهر دیر یکی از  پروژه های شاخص در دهه مبارک فجر است.

وی افزود: کلنگ زنی پل جاده وفاق با اعتبار ۵۷ میلیارد تومان از دیگر پروژه شاخصی است که ظرفیت گردشگری فراهم می کند.

فرماندار دیر اضافه کرد: کلنگ زنی اسکله شناور شیلات در شهر دیر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و کلنگ زنی مرکز درمانی شهر بردخون با اعتبار پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان،احداث گلخانه ای در بخش کشاورزی با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ،کلنگ زنی ۱۴۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های شاخص دهه فجر این شهرستان است .

وی در رابطه با پروژه های افتتاحی دهه فجر دیر گفت: افتتاح تقویت برق فشار متوسط و ضعیف با اعتبار هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، افتتاح کارخانه تولید فیلترهای صنعتی در بخش بردخون با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و افتتاح کربنات کلسیم با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از دیگر پروژه های قابل بهره برداری است.

علی حسنی در رابطه به پروژه های در دست اقدام و اجرا شهرستان  اظهارداشت: پروژه خورخان بردخون دارای پیشرفت بسیارخوبی است  و اگر فاز اول آن تکمیل شود در دهه فجر افتتاح می شود و پروژه ۶۸ واحدی بنیاد مسکن با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پیشرفت خوبی دارد  و ساختمان اداره گاز شهرستان با هفت میلیارد در حال تکمیل و در آستانه بهره برداری است.

وی اضافه کرد: ساختمان صنایع دریایی مرکز فنی و حرفه ای در جنوب کشور ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد که بزودی کلنگ زنی خواهد شد و ساختمان پانسیون پزشکان شهر دیر و آبدان هم در دستور کار اجرایی قراردارد .

فرماندار دیر گفت: با توجه به شرایط کرونایی برنامه های دهه فجر امسال متفاوت از سال های قبل برگزار خواهد شد ولی سعی خواهد شد ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های دهه فجر با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر