شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۸۸۴
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از آموزش حضوری ۲۴ درصدی دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی استان از ابتدای بهمن خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، علیمراد کرمی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و بخشنامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر آموزش حضوری از ابتدای بهمن، گفت: اگر چه با توجه به شرایط کرونا، مدارس به شیوه مجازی فعالیت داشتند، اما تاکید بر این شیوه، دانش آموزان را با آسیب‌های جدی روبه‌رو کرده است به همین دلیل مجوز آموزش‌های حضوری صادر شد.

او ادامه داد: تا کنون ۲۷.۲ درصد دانش آموزان پایه اول و ۲۲ درصد دانش آموزان پایه دوم ابتدایی در استان، آموزش‌های خود را به شیوه حضوری ادامه داده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: همچنین ۲۵ درصد از دانش آموزان مدارس کمتر از ۵۰ نفر در همه دوره‌های تحصیلی، در کلاس حضوری شرکت کردند.

کرمی درباره شرکت هنرآموزان  هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و مراکز کار و دانش در کلاس‌های حضوری هم بیان کرد: ۲۱.۲ درصد از این گروه دانش آموزان دروس عملی خود را به شیوه حضوری و سایر دروس را با آموزش مجازی فرا گرفته‌اند.سلامت دانش آموزان خط قرمز آموزش و پرورش است

او گفت: مدیران مدارس با تشکیل گروه‌های حداکثر ۱۰ نفره تلاش کرده‌اند شرایط لازم را برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فراهم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: مخالفت اولیا و محدودیت فضا برای فاصله گذاری اجتماعی مهمترین دلایل برای حضور نیافتن دانش آموزان در مدارس است.

کرمی با بیان اینکه سلامت دانش آموزان خط قرمز آموزش و پرورش است، عنوان کرد: به خانواده‌ها اطمینان می‌دهیم که تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن و سالم در مدارسی که شرایط لازم دارند، به کار می‌گیریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر