پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد امروز و فردا آسمان استان ابری و بارانی می‌شود و شاهد وزش باد و مواج شدن دریا تا روز سه‌شنبه در استان خواهیم بود...
کد خبر: ۸۲۹۱۴
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد امروز و فردا آسمان استان ابری و بارانی می‌شود و شاهد وزش باد و مواج شدن دریا تا روز سه‌شنبه در استان خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا با افزایش پوشش ابر در آسمان استان، وقوع رگبار‌های پراکنده گاهی همراه بارعدوبرق با احتمال ریزش تگرگ و بروز و نفوذ گرد و خاک در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

علیرضا بهادری افزود: امروز به‌سبب وزش جریانات جنوبی و روز‌های شنبه تا اوایل روز سه‌شنبه هفته آینده به‌سبب وزش باد‌های شمال غربی، خلیج فارس به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد تا فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ و بر روی دریا گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از فردا به‌تدریج شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در فرا ساحل در برخی ساعات بیش از ۲۱۰ سانتیمتر و فردا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

بهادری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۲۹ دقیقه بامداد، مد اول ۲۹: ۰۹ دقیقه، جزر دوم دریا ساعت ۱۳:۳۴ دقیقه و مد دوم ساعت ۲۰:۲۸ دقیقه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر