پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در نشست خبری:
فکرشهر ـ مصطفی محمدزاده فرد: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: یکی از ویژگی های انقلاب ما، بر خلاف انقلاب سایر کشور هاست که محتوا را از دست می دهند؛ در انقلاب ما هنوز ارزش ها و شعارها همان هستند که یکی از آن ها حضور مردم در صحنه است و رهبری بر آن تاکید دارند و انتخابات هم برای همین است...
کد خبر: ۸۲۹۴۵
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰

فکرشهر ـ مصطفی محمدزاده فرد: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: یکی از ویژگی های انقلاب ما، بر خلاف انقلاب سایر کشور هاست که محتوا را از دست می دهند؛ در انقلاب ما هنوز ارزش ها و شعارها همان هستند که یکی از آن ها حضور مردم در صحنه است و رهبری بر آن تاکید دارند و انتخابات هم برای همین است.

به گزارش «فکرشهر»، حجت الاسلام یوسف جمالی امروز ـ شنبه 11 بهمن ماه 1399 ـ در نشست خبری افزود: رمز دیگر انقلاب، آیات شریفه و کمک اهل بیت است که هنوز هم در راس انقلاب ما قرار دارد؛ یعنی در مقابل ظلم ایستادن و حامی مظلوم بودن و ایام اله دهه فجر برای این موارد است.

وی گفت: ما نتوانستیم دستاورد و خدمات انقلاب را در این سال ها به خوبی بیان کنیم و این باعث شده مردم ندانند چقدر کشور نسبت به قبل از انقلاب تغییر کرده و انقلاب چه دستاوردهایی داشته است.

جمالی با بیان این که «گام دوم انقلاب، ریل گذاری نظام است»، اظهارداشت: برای جشن انقلاب، باید چهره شهرها را تغییر بدهیم و در همین راستا، بیست و چهار کارگروه را فعال کرده ایم و به همه آن ها حکم داده شده تا کار خود را شزوع کنند و در همه شهرها و شهرستان ها ستاد انقلاب شروع به فعالیت نموده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت که در ایام دهه فجر امسال، «بیش از هزار برنامه در سطح استان انجام خواهد شد» و اضافه کرد: شعار امثال، «انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر، چون کوه استوار»، انتخاب شده است.

وی درباره برنامه های دهه فجر اظهارداشت: از فردا و همزمان با ورود حضرت امام، ساعت ۹:۳۳ صبح، برنامه ها با «گلبانگ انقلاب» در یکی از مدارس استان آغاز می شود و بعد از آن، رژه موتوری تا گلزار شهدا و سخنرانی مهمان این مراسم در گلزار شهدا را خواهیم داشت.

حجت الاسلام جمالی ادامه داد: ما امسال راهپیمایی نداریم و راهپیمایی ها خودرویی است و برای آن هم به اطلاع رسانی فراوان در کل استان نیاز خواهد بود.

وی اضافه کرد: سخنران ما در آن روز، آیت اله سید احمد خاتمی هستند و قرار است این سخنرانی، از طریق رادیو برای مردم به صورت زنده پخش شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، همچنین، در پایان سخنانش، مسابقات صنایع دستی، مسابقه قرآن، افتتاح طرح های کارآفرینی و اشتغال، دکلمه خوانی کودک و نوجوان، مسابقه پاراگلایدر را از مهم ترین برنامه های اجرایی در سطح استان به مناسبت روز زن عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر