جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از بروز و نفوذ گرد و خاک طی امروز و فردا در برخی نقاط استان خبر داد و گفت: از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری شود...
کد خبر: ۸۲۹۵۲
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۵

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از بروز و نفوذ گرد و خاک طی امروز و فردا در برخی نقاط استان خبر داد و گفت: از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز تا اوایل روز سه شنبه به سبب وزش بادهای شمال غربی بر روی خلیج فارس دریا به خصوص در سواحل مرکزی و جنوبی استان مواج و متلاطم خواهد بود.

وی با اشاره به احتمال بروز و نفوذ گرد و خاک طی امروز و فردا در برخی نقاط استان خاطرنشان کرد: بررسی آخرین تصاویر ماهواره هواشناسی نشان دهنده وقوع گرد و غبار و کاهش دید افقی در جنوب خوزستان و شمال غرب خلیج فارس (کشور کویت) است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: با توجه به وزش باد شمال غربی، احتمال نفوذ گرد و غبار از این مناطق به روی شمال خلیج فارس و سواحل و مناطق شمالی استان و در پی آن کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به تداوم این وضعیت از ظهر امروز تا ظهر فردا اضافه کرد: شمال خلیج فارس و برخی نقاط در نیمه شمالی استان تحت تأثیر گرد و غبار و احتمال کاهش دید افقی قرار خواهد گرفت.

مساعدی از احتمال آلودگی و کاهش کیفیت هوا خبر داد و افزود: توصیه می‌شود که از تردد غیر ضروری در سطح شهر برای عموم بویژه برای کودکان، سالمندان و بیماران خودداری شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: انتظار می‌رود احتیاط لازم در ترددهای برون شهری و دریایی انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر