شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۹۸۷
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ۳۸ پروژه عمرانی و اقتصادی و ورزشی با اعتبار ۱۷۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح و اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر، احمد دشتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مجموع، ۱۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان، ۶ پروژه اقتصادی با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان و هشت پروژه دهیاری روستایی با اعتبار  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه مبارک فجر امسال افتتاح و تقدیم مردم این شهرستان می‌شود.

وی اظهارکرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته عملیات اجرایی ۱۲ پروژه عمرانی با اعتبار  ۶۹ میلیارد تومان نیز در شهر و روستاهای شهرستان در ایام الله دهه فجر  در این شهرستان آغاز خواهد شد.

فرماندار دیلم گفت: سالن ورزشی چند منظوره بانوان دیلم،  برق رسانی، احداث، اصلاح، بهینه‌سازی، توسعه و بازسازی شبکه‌های برق شهری و روستایی، برق رسانی به روستای مالکی بخش امام حسن، اصلاح، توسعه و بازسازی شبکه توزیع آب آشامیدنی روستایی، توسعه شبکه گاز شهرستان دیلم، گازرسانی به صنایع، ساختمان اداره تعاون و رفاه اجتماعی  و دو دکل تلفن همراه اول از عمده پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر امسال این شهرستان است.

وی ادامه داد: پروژه‌های تولید خوراک آبزیان، اقامت‌گاه‌بوم‌گردی سی نیز، سفره خانه سنتی لیراوی، کارگاه گرگور بافی در روستای حصار، پرورش ماهی در قفس و مجتمع خدمات رفاهی بین راهی پدیده ماهرویان به عنوان طرح‌های تولیدی و اقتصادی با ظرفیت اشتغال زایی و جذب گردشگر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
دشتی افزود : اسکله تفریحی دیلم، اجرای چمن مصنوعی در سه روستا، طرح هادی روستای بنی احمد، پل ورودی روستای بنه اسماعیل و ۱۶۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن نیز بخشی از پروژه‌هایی شهرستان دیلم است که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی  با تاکید بر اطلاع رسانی از اقدام‌ها  و خدمات انجام گرفته نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط دولت گفت: اگر به شهدا، انقلاب و نظام اعتقاد راسخ و ایمان داریم باید برای تزریق روح امید و ایجاد نشاط، اعتماد در جامعه خدمات دولت را بهتر و بیشتر به مردم اطلاع رسانی کنیم.

فرماندار دیلم  بیان کرد: خدمات مجموعه دولت در شهرستان با توجه به کمبود اعتبارات و تحریم‌های ظالمانه متوقف نشده‌است و این روند همچنان تداوم خواهد یافت.

شهرستان دیلم با ۳۵ هزارنفر جمعیت در ۲۱۰ کیلومتری شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر