جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۷۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند...
کد خبر: ۸۳۰۰۸
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۸

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۷۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۵ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۹ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۳ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۸ هزار و ۵۳۳ بوده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۱۲ بهمن‌ماه ۸۵۵ مورد بوده است که از این تعداد ۸۴۷ نفر مورد مثبت قطعی و ۸ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران، 12 بهمن 1399

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۶۲۶۸ بیمار جدید و جان باختن ۷۰ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۶۹ نفر از آنها بستری شدند.

به گفته وی، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۹۹۹ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۹۵۹ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. متاسفانه ۳۹۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تا کنون ۹ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری تاکید کرد: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

وی افزود: شهرستان های نارنجی در استانهای شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر