جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۰۳۲
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن‌ و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: منظورم از شعبان بی‌مخ‌های رسانه‌ای کسانی بود که واقعیت را وارونه جلوه می‌دهند.

به گزارش فکرشهر، بهروز محبی نجم آبادی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: منظورم از رسانه، فضای مجازی بود، این درست نیست که در فضای مجازی کلی فحش به بنده و آقای عنابستانی بدهند.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن‌ و ششتمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شعبان بی‌مخ‌های رسانه‌ای کسانی هستند که واقعیت را وارونه جلوه می‌دهند. پایین توییت من کلی بد و بیراه می‌نویسند، من فضای رسانه را می‌گویم، نه خود رسانه را، بنده همیشه می ‌گویم رسانه‌ها صدای ملت هستند.

وی بیان کرد: رسانه که خبرنگار نیست، منظورم بی‌ادبی در فضای مجازی است، توییتر است، شعبان بی مخ‌ها ارتباطی به خبرگزاری‌ها ندارند.

محبی نجم آبادی تصریح کرد: بنده بیشترین تعامل را با رسانه دارم، بنابراین، اینگونه له کردن افراد صحیح نیست، اصل خبر را یکی از رسانه‌ها منتشر کرده است، این یک دیکتاتوری به وجود می‌آورد و بنده تا اطلاع ثانوی با هیچ رسانه‌ای مصاحبه‌ای نمی‌کنم.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن‌ و ششتمد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاکنون هشت خبرگزاری برعکس حرف مرا نشر دادند، اینها می‌شود همان مصداق شعبان بی‌مخ! صحبت من به کسانی است که واقعیت را وارونه جلوه داده و از کاه کوه می‌سازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر