پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۰۳۴
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر امسال ۴۴ پروژه با اعتبار ۹۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو روز یکشنبه در حاشیه آیین گلبانگ انقلاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع پروژه‌های امسال دهه فجر، ۳۸ پروژه افتتاح و ۶  پروژه آغاز عملیات اجرایی است.

وی اظهارکرد: عمده پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان، محرک توسعه و  با رویکرد اشتغال‌زایی است و پروژه‌های شاخص شهری و روستایی در ارتقای سطح زندگی و توسعه زیرساخت‌های شهرستان تاثیرات چشمگیری خواهد داشت.

فرماندار گناوه گفت: مهم‌ترین پروژه‌ها درحوزه  آموزشی مدرسه هشت کلاسه شهید احمدزاده در روستای چهارروستایی بندرریگ و انتقال و توزیع برق، عمران شهری و روستایی است.

وی افزود: پروژه‌های اقتصادی مربوط به حوزه آبزی پروری و تکمیل چرخه تولید گوشت سفید و دام و طیور و عمران روستایی شامل احداث معابر و ورودی‌ها است.

مهرجو بیان کرد:  بیش از ۳۰۰ برنامه در حوزه فرهنگی و اجتماعی در کنار افتتاح و اجرای پروژه‌های عمرانی در  ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

فرماندار گناوه گفت: تقارن دهه مبارک فجر با سالروز میلاد بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) از نکات بارز و برجسته ایام الله مبارک است که ویژگی خاصی به برنامه‌های این دهه بخشیده‌است.

وی افزود: عمده برنامه‌های امسال دهه مبارک فجر باتوجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بیشتر به صورت مجازی ارایه می‌شود.

شهرستان گناوه با ۱۰۵ هزارنفر جمعیت در شمال مرکز استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر