شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۱۱۶
سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: فرماندار دشتستان استان بوشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر افتتاح و اجرای ۲۸ پروژه عمرانی با اعتبار ۸۲۰ میلیارد ریال در بخش بوشکان این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فتح الله نوروزی روز سه شنبه در آیین افتتاح و اجرای ۹ پروژه عمرانی در بخش بوشکان افزود: فاز دوم آسفالت جاده روستای "چنیر" به بوشکان به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، خانه بهداشت "فاریاب" با پنج میلیارد ریال و چمن مصنوعی روستای "ایلشهر" با ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۲ بند خاکی حوضه آبخیز بوشکان با حجم استحصال سالانه ۸۰۰ مترمکعب سیلاب با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال از جمله پروژه های افتتاحی است.

وی ادامه داد: همچنین اجرا و افتتاح بلوار خلیج فارس شهر کلمه با ۲۶هزار مترمربع سنگ فرش، فضای سبز و تجهیزات ترافیکی و ایمنی با اعتبار ۲۰میلیارد ریال و هشت پروژه در حوزه توسعه روستایی طلحه با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های بخش بوشکان در دهه فجر امسال است.

فرماندار دشتستان بهره‌برداری از ۲ مدرسه در طلحه و تنگ زرد با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های بخش بوشکان عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر