پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۱۲۴
سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۳۲ پروژه تولیدی، اقتصادی و زیربنایی در حوزه کشاورزی با ۲هزار و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در این استان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها اجرایی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، محمد تقی منوچهری روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این شمار۲۷ طرح تولیدی، اقتصادی و زیربنایی در حوزه سازمان جهاد کشاورزی با یکهزارو ۶۳۵میلیارد ریال اعتبار افتتاح و عملیات اجرایی پنج پروژه دیگر با ۴۲۵ میلیارد ریال اعتبار آغاز خواهد شد.

 وی بیان کرد: بخش گلخانه بیشترین سهم پروژه‌های افتتاحی این سازمان را شامل می‌شود که با افتتاح آنها زمینه اشتغال ۲۳۳ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر غیر مستقیم فراهم می‌کنند.

منوچهری اضافه کرد: از سرجمع پروژه‌های افتتاحی ۶ طرح ملی و زیربنایی است که با ۱۴۳ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به مدیریت مصرف آب در حوزه کشاورزی، احیای قنات و آبیاری تحت فشار و مابقی اقتصادی و سرمایه‍‌گذاری بخش خصوصی است که در حوزه دامپروری، صنایع تبدیلی و زراعت اجرا شده‌است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: تعداد خانوارهای بهره‌مند از این پروژه‌ها در بخش آبیاری تحت فشار و احیا و مرمت قنات‌ها ۱۰۵ خانوار است.

وی ادامه داد: از سرجمع پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود نیز سه پروژه عمرانی زیربنایی حوزه آب و خاک و ۲ طرح احداث گلخانه است که در صورت عملیاتی شدن بیش از ۳۰نفر ایجاد اشتغال می‌کند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر