جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی:
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به ورود سامانه ناپایدار جوی به استان گفت: برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده بارندگی پیش‌بینی می‌شود...
کد خبر: ۸۳۱۴۶
سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۱

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به ورود سامانه ناپایدار جوی به استان گفت: برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز تا روز پنج شنبه وزش ملایم باد، غبار محلی، در برخی نقاط مه صبحگاهی و طی ساعاتی افزایش ابر از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهند بود.

وی اضافه کرد: از روز جمعه با ورود یک سامانه ناپایدار جوی به استان، بر سرعت جریانات جنوبی افزوده خواهد شد و طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در برخی ساعات وقوع بارش باران گاهی همراه با رگبار، رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: برای ساعات آینده، آسمان صاف تا کمی ابری همراه غبار محلی، در بعضی ساعات افزایش ابر، فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ و بر روی دریا طی امروز گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی بیان کرد: طی این مدت ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی طی امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر