جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۱۷۴
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

مفکرشهر: مخاطبین «فکرشهر» با ارسال نامه ای اعتراضی به این نشریه و مخاطب قرار دادن مسوولین استان بوشهر، دشتستان و شهر برازجان، نسبت به برگزاری نمایشگاه های کتاب در این استان بوشهر و به ویژه شهر برازجان انتقاد و اعتراض کرده و این کار را در وضعیت کرونایی، باعث «لطمه جبران ناپذیر به کتاب فرروشی ها» و «سلامت مردم» عنوان کرده اند.

به گزارش «فکرشهر»، متن نامه وی بدین شرح است:

«باسلام و خسته نباشید خدمت

استاندار محترم استان بوشهر
جناب فرماندار شهرستان  دشتستان
امام جمعه شهر برازجان  
رئیس اداره ارشاد دشتستان
و دیگر ارگان های شهرستان دشتستان

 گله مند هستیم از شما

با توجه به شیوع بیماری کرونا و هشدار وزارت بهداشت نسبت به پیک های بعدی این  بیماری، شما فقط توانستید برای جلوگیری از بیماری کرونا درِ مغازه ها را ببندید ولی بعد به خاطر نفع بعضی از دوستان خودتان نمایشگاه یا بهتر «فروشگاه» آن هم به مدت یک ماه برگزار می کنید و باعث ضرر ما مغازه دارها می شوید.

همین طور که اهالی علم اطلاع دارند، نمایشگاه (فروشگاه)  کتاب مجازی تازه به پایان رسیده و ضربه شدیدی متوجه کتاب فروشی های کشور و همین طور شهر شده؛ با چه منطق عقلی باید نمایشگاه دیگری برگزار شود تا علاوه بر لطمه جبران ناپذیر به کتاب فروشی ها، به سلامت مردم هم لطمه شدیدی بزنید؟!

این انصاف نیست که فردا نمایشگاه کتاب در شهر برازجان برگزار شود. 

ما کتاب فروشی ها از شما تقاضا داریم از برگزاری این قبیل نمایشگاه ها جلوگیری کنید؛ اول به خاطر سلامتی مردم و دوم به خاطر ما کتاب فروش ها.

باتشکر»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر