پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۱۹۶
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۹

فکرشهر: عملیات اجرایی ۹۳ پروژه  به مناسبت دهه فجر در شهرستان عسلویه با حضور استاندار و معاون عمرانی استاندار افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، در نخستین سفر استاندار پس از انقلاب به روستای سواحل در عسلویه سالن ورزشی شهید ابراهیمی روستای سواحل با ۱۹۵ میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع از محل اعتبار دهیاری و کمک قرارگاه خاتم الانبیا افتتاح شد.

عملیات طراحی، ساخت، نصب و ساختمان پروژه بازیابی گازهای مشعل و تولید کود سولفات آلومینیوم در شرکت پتروشیمی نوری آغاز شد.

بر اساس اعلام مدیرعامل پتروشیمی نوری، با تکمیل این طرح، ۶۰ هزار تن کود سولفات آلومینیوم تولید خواهد شد. برای اجرای طرح مذکور بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

عملیات اجرایی ساختمان شهرداری چاه مبارک نیز آغاز شد که این پروژه در زمینی به مساحت هزار و ۸۰۰ مترمربع با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در چهار طبقه اجرا خواهد شد.

آتش نشانی اخند نیز افتتاح شد. ساختمان آتش نشانی اخند و یک دستگاه خودرو آتش نشان با اعتبار ۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح و بهره برداری از معلم سرای فرهنگ در نخل تقی از دیگر طرح‌ها بود. معلم سرای فرهنگ نخل تقی شامل ۳۰ واحد در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع و ۷۲ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

همچنین مدرسه پسرانه ۹ کلاسه دوره دوم متوسطه شهید رجب بیدخونی در شهر بیدخون در زمینی به مساحت دو هزار و ۲۰ متر در ۳ طبقه با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر