پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۲۲۰
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای پروژه‌های در حال انجام دشتی و تنگستان تسریع شود و پروژه‌های جدید تأمین اعتبار شود.

به گزارش فکرشهر، غلامحسین کرمی عصر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان‌های دشتی و تنگستان در حوزه آب با مشکلاتی روبرو هستند که انتظار می‌رود برای تکمیل آنها تلاش شود.

وی اضافه کرد: به منظور بررسی مشکلات شهرستان‌های دشتی و تنگستان و رسیدگی به وضعیت این پروژه‌ها با وزیر نیرو دیدار د گفتگو کرده و خواستار تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه‌ها شدیم.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار می‌رود اعتبار مورد نیاز برای نوسازی و ترمیم شبکه توزیع آب شهرستان‌های دشتی و تنگستان اختصاص یابد.

وی با تاکید بر تأمین اعتبارات مورد نیاز آب شیرین‌کن‌های بخش دلوار و نوار ساحلی افزود: اعتبارات مورد نیاز برای احداث پنج حلقه چاه در شهرستان دشتی باید تأمین شود.

کرمی افزود: اعتبارات مورد نیاز برای احداث چند مخزن ذخیره آب در دشتی و تنگستان تأمین شود، همچنین با تأمین اعتبارات مورد نیاز سدهای باغان، خاییز، دشت‌پلنگ و باهوش، در تکمیل این پروژه‌ها تسریع شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به مشکلات برق دو شهرستان خاطرنشان کرد: مشکل برق بخش شنبه و طسوج تا قبل از شروع فصل تابستان باید مرتفع شود و پروژه ایستگاه برق جائینک نیز تا پایان اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر