جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۲۳۲
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: مراسم تجلیل از مدافعان سلامت استان بوشهر با عنوان «جشن سپاس» هم زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر عصر چهارشنبه در این مراسم گفت: تجلیل از مدافعان سلامت، در حقیقت تجلیل از جهاد، ایثار و روحیه بسیجی است.

سعید زرین فر اظهار کرد: یکی از خصوصیات روحیه بسیجی، جهاد و آمادگی برای نثار جان در این مسیر است که امروز همگان شاهد هستند مدافعان سلامت، بسیجی‌تر از گذشته جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و مشغول ارائه خدمت در این عرصه هستند.

وی افزود: همگان شاهد هستند که در آینده، روحیه ایثار در عرصه مقابله با ویروس کرونا به عنوان یک فرهنگ جهادی در جامعه نهادینه می‌شود.

مدافعان سلامت تولید کننده قدرت درمانی هستند

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: سلامت به عنوان یک مفهوم کلی، یکی از محورهای مهم پیشرفت و توسعه جوامع به شمار می‌رود به همین علّت، دفاع از سلامت مردم و جامعه تنها یک وظیفه معمولی و عادی تلقی نمی‌شود بلکه یک وظیفه همگانی و ملی است.

سردار علی رزمجو اظهار کرد: امروز مدافعان سلامت راهی را در پیش گرفته‌اند که خداپسندانه است و ثواب آن در ابعاد مختلف بی شمار است.

وی افزود: راهی را که مدافعان سلامت طی می‌کنند در شکوفایی، رشد و بالندگی نظام مقدس و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران تأثیر بسزایی دارد و باعث تولید قدرت درمانی برای کشورمان می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: تلاش مدافعان سلامت برابر با نعمت زندگی است به همین علّت کارنامه آن‌ها هم در دنیا و هم در آخرت نزد خداوند متعال، محفوظ است.

توزیع ۲۳۶ هزار بسته معیشتی

فرمانده سپاه استان بوشهر یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین کشورهایی است که به تلاش برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا پرداخته است و دارای کارنامه‌ای درخشان در این زمینه است که برای آیندگان به یادگار می‌ماند.

وی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی بیش‌ترین تأثیر را بر جوانان و ملت‌های آزادی خواه جهان گذاشته است که با گذشت زمان، پیوستن جوانان هم در درون و هم از برون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به انقلاب اسلامی در حال توسعه است.

سردار رزمجو در پایان از توزیع ۲۳۶ هزار بسته معیشتی معادل با تقریباً ۱۱۱ میلیارد تومان بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا استان بوشهر از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد.

در این مراسم از خانواده شهید رگبار از شهدای مدافع سلامت استان بوشهر و تعدادی از مدافعان سلامت استان بوشهر با حضور جمعی از مسئولین، تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر