چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۲۶۳
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۶

فکرشهر: همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر ۱۰۳ پروژه عمرانی با ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار با حضور استاندار بوشهر در شهرستان کنگان افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، استاندار بوشهر روز پنجشنبه در این آئین به رسانه‌ها اعلام کرد: از این شمار پروژه ۷۹ پروژه افتتاح و ۲۴ پروژه آغاز شده است.

عبدالکریم گراوند اضافه کرد: این پروژه ها در حوزه‌های راه،آموزش، برقرسانی، ورزش، مسکن و اشتغال محرومان افتتاح و اجرایی شده است و پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده تلاش می‌شود تا پایان کار دولت به نتیجه برسند.

وی بیان کرد: افتتاح چمن بزرگ مصنوعی شهر بنک در زمینی به مساحت هشت هزار و ۳۰ مترمربع با ۳۹ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های افتتاحی این شهر است.

گراوند گفت: همچنین عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن شهر بنک در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع شامل ۸۰ واحد ۸۱ مترمربعی در ۲۰ بلوک آغاز شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه برق رسانی در کنگان گفت: این پروژه‌ها شامل بهسازی پایه‌های فرسوده پست‌های برق کنگان با هفت میلیارد ریال در محل ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت کنگان و توسعه و افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت کنگان با ۹۵۰ میلیارد ریال است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر