جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۲۷۷
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۱

فکرشهر: در پنجمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۴ پروژه در روستاهای شهرستان دیلم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مجتمع فرهنگی شهید سلیمانی روستای سیاهمکان از توابع بخش مرکزی شهرستان دیلم با اعتبار  ۳۸۵ میلیون تومان از محل  ارزش افزوده سازمان شهرداری و دهیاری‌ها  و  مخلوط ریزی، آماده سازی و زیرسازی ،بیس ریزی و اجرای کانال دفع آب‌های سطحی معابر این روستا با هزینه  ۴۰۰ میلیون تومان از پروژه‌های افتتاحی در این روز است.

 احمد دشتی فرماندار دیلم در این آیین گفت:  خدمات دولت تدبیر و امید در سطح روستاهای این شهرستان چشمگیر بوده است و این روند تا آخرین روز عمر دولت تداوم دارد.

افتتاح ۲ پروژه توسعه روستایی در کنارکوه دیلم 

کف‌پوش پیاده رو به مساحت  ۳۸۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان ،  روشنایی معابر و نصب پایه چراغ  در  خیابان و کوچه‌ها با  اعتبار تخصیصی  ۱۳ میلیون تومان از پروژه‌های به بهره برداری رسیده پنجمین روز گرامیداشت دهه فجر در روستای کنارکوه شهرستان دیلم است.

فرماندار دیلم در این آیین گفت: به اذعان مردم روستاهای منطقه،  دولت کارنامه قابل قبولی در توسعه همه جانبه این مناطق داشته است.

احمد دشتی افزود: خدمت‌رسانی بی منت به مردم وظیفه خدمتگزاران است و در این راستا از ابتدای  دولت تدبیر و امید  نسبت به توسعه روستاها که شاید به فراموشی سپرده شده بودند اقدام و گام‌های اساسی برداشته شده است.

وی ، اتحاد ،همدلی در روستاها را رمز کلید موفقیت، توسعه و پیشرفت دانست و گفت: پیامد محور تقابل ،اختلاف  و تنش در شهر و روستاها عقب ماندگی است.

فرماندار دیلم گفت: همیشه اعتبار و پول باعث توسعه نمی‌شود بلکه هر چه همراهی و اتحاد مردم بیشتر شود در توسعه و پیشرفت مثمرثمر خواهد بود.

تجلیل از ۴ خانواده شهید و دیدار با اهالی  روستای کنارکوه از توابع بخش مرکزی شهرستان دیلم از دیگر برنامه های پنجمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر بود. 
در این آیین پدران شهید راهپیما و  دشمن زیاری و خانواده شهید امیریان و خادمی و همچنین بهیار و بانی مسجد این روستا تجلیل شدند.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۳۵ هزارنفری دیلم در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر