پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 84 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند...
کد خبر: ۸۳۳۰۰
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۲

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 84 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 18 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 12 مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد 3 مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رییس دانشکاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: خشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، در استان بوشهر به ثبت نرسید.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون 15 مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر 5 مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۸ هزار و 910 بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا 17 بهمن ماه 858 مورد بوده است که از این تعداد 849 نفر مورد مثبت قطعی و 9 نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

دکتر سعید کشمیری بیان داشت: کرونا همچنان در بین ما وجود دارد و برای ریشه کن کردن این ویروس باید استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم.

آخرین آمار کرونا در ایران، 17 بهمن 1399

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷هزار و ۶۱ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، از دیروز تا امروز ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۷۵ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۵۲ هزار و ۳۸۷ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۳۳۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۳۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: ۳۸۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری افزود: تا کنون ۹ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۶۲۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر