سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: دختر بچه ۱۰ ساله بر اثر شلیک تفنگ بادی به دست پسردایی ۲۰ ساله در شهر آباد تنگستان جان باخت...
کد خبر: ۸۳۳۱۰
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: دختر بچه ۱۰ ساله بر اثر شلیک تفنگ بادی به دست پسردایی ۲۰ ساله در شهر آباد تنگستان جان باخت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، روابط عمومی سایت خبری پلیس روز جمعه به نقل از سرهنگ حسین خواجه اعلام کرد: ماموران انتظامی پاسگاه سَمَل پس از اطلاع از تیرخوردگی دختر بچه‌ای ۱۰ ساله در شهر آباد در محل وقوع حادثه حضور یافتند.

وی بیان کرد: در بررسی عوامل انتظامی مشخص شد که در شهر آباد جوانی ۲۰ ساله هنگام بازی بر اثر بی احتیاطی و سهل انگاری با تفنگ بادی به دختر عمه ۱۰ ساله خود شلیک کرده و با وجود تلاش‌های تیم پزشکی مصدوم جانش را از دست داده است.

وی با اشاره به اینکه متهم بعد از این حادثه فرار کرده بود، ادامه داد: با تلاش و رایزنی با خانواده متهم، او خود را به ماموران انتظامی معرفی کرده و به منظور تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان با ابراز تاسف از بروز این حادثه با وجود هشدارهای قبلی بیان کرد: امیدواریم با نظارت، کنترل و آموزش لازم از سوی خانواده‌ها شاهد تکرار چنین حوادث تلخ و دلخراشی نباشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر