شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
ایثار ماندگار خانواده جمی؛
فکرشهر: خانواده جمی با اهدای اعضای کودک ۹ ساله خود که دچار مرگ مغزی شده بود، فرشته نجات هم‌وطنان نیازمند به پیوند اعضا شدند...
کد خبر: ۸۳۴۲۲
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۵

فکرشهر: خانواده جمی با اهدای اعضای کودک ۹ ساله خود که دچار مرگ مغزی شده بود، فرشته نجات هم‌وطنان نیازمند به پیوند اعضا شدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، خانواده آناهیتا مهرابی فرزند محمدرضا از روستای علی‌آباد جم به دنبال مرگ مغزی فرزندشان، در اقدامی انسان دوستانه با اهدای اعضای بدن وی به نیازمندان موافقت کردند.

آناهیتای ۹ ساله در پی عفونت مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود و از هفته گذشته در آی. سی.یو بیمارستان نمازی شیراز بستری بود که پس از تأیید مرگ مغزی وی و رضایت خانواده ایثارگر این کودک زندگی دوباره به چند هم‌وطن بخشیده شد.

خانواده مهرابی در اقدامی نوع‌دوستانه رضایت داده‌اند تمام اعضای قابل پیوند مانند چشم، قلب، کلیه، کبد و … به بیماران نیازمند اهدا شود تا فوت تلخ آناهیتای کوچک، حیات دوباره‌ای به بیماران نیازمند پیوند ببخشد.

آناهیتا مهرابی دانش‌آموز پایه سوم دبستان ایثار روستای علی‌آباد شهرستان جم، بر اثر بیماری دچار عفونت مغزی و پس‌ازآن مرگ مغزی شد و جان خود را از دست داد.

اگرچه لبخند از لبان خانواده آناهیتای ۹ ساله دور شد و چشمان خانواده‌اش در فراقش گریان شد ولی با ایثار این خانواده جمی لبخند و زندگی به چندین خانواده بخشیده شد و یاد آناهیتا در قلب و ذهن‌ها ماندگار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر