جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
فرمانده انتظامی استان بوشهر تشریح کرد:
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه جسد پسرخاله مقتول حین رسیدگی به پرونده، در شهرستان پارسیان استان هرمزگان کشف شده بود، گفت: کارآگاهان پلیس احتمال وقوع یک جنایت را متصور و در این خصوص تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند...
کد خبر: ۸۳۴۶۴
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری سه نفر از عاملان قتل دو جوان ساکن شهرستان لامرد فارس خبر داد. 

به گزارش «فکرشهر» از پلیس، سردار خلیل واعظی، بیان داشت: در تاریخ 25 مرداد 1399 با اعلام مركز فوريت هاي پليسي مبني بر کشف يک فقره جسد مجهول الهويه در پايين روستاي «بندو»، گشت انتظامي، كارآگان دايره مبارزه با جرائم جنايي و تشخيص هويت پليس آگاهي در صحنه حاضر و پس از انجام اقدامات اوليه درصحنه، جسد حسب دستور مقام قضائي جهت انجام کالبد گشايي و تعيين علت تامه فوت به پزشکي قانوني منتقل شد.

وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی سرنخ های محل وقوع کشف جسد، هویت مقتول را، که اهل شهرستان لامرد فارس بود شناسایی کردند.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: پس از اطلاع به خانواده مقتول، برادر وی در پليس آگاهي حاضر و با رويت تصاوير، جسد را شناسايي و اعلام داشت متعلق به برادرش است که به همراه «پسر خاله ام» از منزل خارج و تا کنون مراجعتي نداشته اند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه جسد پسرخاله مقتول حین رسیدگی به پرونده، در شهرستان پارسیان استان هرمزگان کشف شده بود، گفت: کارآگاهان پلیس احتمال وقوع یک جنایت را متصور و در این خصوص تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پس از به دست آوردن سرنخ های بیشتر، کارآگاهان پلیس به ارتباط دایی، پسر دایی و برادر مقتول که به علت خرید و فروش موادمخدر به 25 سال زندان محکوم شده بود، مظنون شدند و برای تحقیقات بیشتر آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

عضو شورای تامین استان بوشهر گفت: برادر مقتول ابتدا منکر هرگونه اطلاع از موضوع بوده که در ادامه با رويت مدارک، اظهارات شاهدان و استفاده از شگردهاي پليسي لب به اعتراف گشود و بيان کرد: با همدستی دایی و پسردایی خود با نقشه قبلی با برادرش در تلمبه خانه ای در منطقه رکن آباد لامرد قرار گذاشتند و مقتول که به همراه پسرخاله اش به محل قرار آمد به علت اختلافات شخصی با ریختن سم در دلستر آنها را مسموم و به قتل رسانده اند.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: متهمان در ادامه اظهارات خود گفتند هر دو مقتول را در وانت قرار داده و جسد «ر- ا» را در شهرستان عسلويه استان بوشهر و جسد «خ-ا» را در شهرستان پارسيان استان هرمزگان رها کردند. 

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قرار بازداشت موقت براي هر سه متهم صادر و روانه زندان شدند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر