جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۴۷۷
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۸

فکرشهر: در نهمین روز از دهه مبارک فجر ۱۰ طرح عمرانی، اقتصادی و گردشگری با اعتبار هزار و ۶۷۵ میلیون ریال در دیلم با حضور استاندار بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، در سفر استاندار بوشهر به دیلم ۱۰ طرح عمرانی، اقتصادی و گردشگری با اعتبار هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال در شهرستان دیلم افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.
 
کارخانه تولید غذای میگوی آبزیان مرجان بیدو در شهرک صنعتی دیلم با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال، اقامتگاه بوم‌گردی سی‌نیز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، سفره خانه سنتی ناخدا لیراوی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در روستای حصار، مجتمع خدمات رفاهی بین راهی پدیده ماهرویان در روستای لیلتین با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و طرح پرورش ماهی در قفس آبزیان فنون دیلم با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال از مهم‌ترین  طرح‌های افتتاحی در این شهرستان است.
 
همچنین چهار طرح توسعه شبکه برق شهری و روستایی با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور استاندار بوشهر در شهرستان دیلم به بهره‌برداری رسید.
 
ساخت ۱۶۲ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن مهر نیز با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان آغاز شد.
 
فرماندار دیلم در آیین افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی سی‌نیز روستای حصار گفت:  به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی و ورزشی با اعتبار هزار و ۷۵۵ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده که ۱۰ طرح آن شاخص است.
 
احمد دشتی افزود: از این مجموع ۱۲ طرح عمرانی با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال، ۶ طرح اقتصادی با اعتبار ۷۲۰ میلیارد ریال و هشت طرح دهیاری روستایی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال افتتاح و تقدیم مردم این شهرستان شده است.
 
وی عنوان کرد: عملیات اجرایی ۱۲ طرح عمرانی با اعتبار ۶۹۰ میلیارد ریال نیز در شهر و روستا‌های شهرستان دیلم در ایام الله دهه فجر آغاز خواهد شد.
 
فرماندار دیلم با بیان اینکه  خدمات مجموعه دولت در این شهرستان با توجه به کمبود اعتبارات و تحریم‌های ظالمانه متوقف نشده است، تاکید کرد: باید برای تزریق روح امید و ایجاد نشاط و اعتماد در جامعه، خدمات چشمگیر دولت را اطلاع رسانی و بیشتر برای مردم تشریح و بازگو کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر