جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۵۴۷
سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳

فکرشهر: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: همزمان با بزرگداشت دهه فجر یازده سایت تلفن همراه در روستاهای دشتستان از سوی اپراتور اول به نسل سوم و چهارم ارتقا یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی سملیان روز سه‌شنبه در این ارتباط افزود: برای اجرای این پروژه‌های ارتباطی  ۱۵۷ میلیارد ریال  از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شده است

وی افزود: پروژه‌های افتتاح شده شامل ارتقاء و راه اندازی سایت‌های روستایی و جاده ای نسل سوم و چهارم تلفن همراه و توسعه شبکه انتقال فیبر نوری شهری و روستایی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر عنوان کرد: اجرای فیبر نوری در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته مسیر تنگ ارم به پشت پر، از محل اعتبارات خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط شرکت مخابرات منطقه بوشهر از جمله مهم ترین پروژه های افتتاحی در حوزه ارتباطات شهرستان دشتستان است. 

سملیان ادامه داد: سایت در روستاهای بیدو و مسیر جاده ای تنگ ارم – رودفاریاب و کلمه – بوشکان از سوی اپراتور دوم یکی دیگر از پروژه‌های افتتاح شده است که با احداث سایت مسیر جاده ای تنگ ارم به رودفاریاب پوشش ارتباطی روستای تلخاب نیز برقرار شده است.

وی گفت: احداث سایت با ارائه سرویس نسل سوم اینترنت در روستای کم زرد نیز از دیگر پروژه‌هایی است که امروز به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اظهار کرد: توسعه پوشش ارتباطی در همه  مناطق استان از اولویت‌های این اداره کل  استان است که با بهره برداری از این پروژه‌ها در دهه مبارک فجر کیفیت ارتباطات و دسترسی مردم برای برخورداری از خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات ارتقا پیدا می کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر