پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۵۸۱
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام علاج مشکلات کشور را تشکیل دولت جوان حزب‌الهی دانست و گفت: گام دوم انقلاب فصل ثمردهی انقلاب از نظر نیروی انسانی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید یاسر جبرائیلی سه‌شنبه‌شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر در آب‌پخش اظهار داشت: بدون تشکیل حکومت اسلامی امکان اجرای احکام الهی وجود ندارد و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی مسئولیت سنگینی در این زمینه دارند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان در این کشور باید به صورت شبانه‌روزی برای تحقق فلسفه انقلاب اسلامی تلاش کنند، اضافه کرد: باید ظرفیت همه افراد ذیل این نظام رشد کند و نظمی که لازم است، فراهم شود.

رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در مراحل پنجگانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی شامل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و امت اسلامی فعلاً در مرحله دولت اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه تا رسیدن به تحقق دولت اسلامی فاصله داریم تاکید کرد: برای رسیدن به این مرحله باید همراهی مردم وجود داشته باشد. حضور مردم در کشور ما تشریفاتی نیست و همین مردم باید این دولت اسلامی را بسازند.

گام دوم فصل ثمردهی انقلاب از نظر نیروی انسانی است

جبرائیلی علاج مشکلات کشور را تشکیل دولت جوان حزب‌الهی دانست و بیان کرد: برخی افراد که کت جوان حزب‌الهی به آنها نمی‌چسبد موضوع را به چالش کشیده‌اند و جریان تحریف نیز در این زمینه اقدام به تحریف کرده است.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای این انقلاب حاصل تلاش‌های دولت‌های مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون بوده و منکر آنها نیستیم، افزود: تفکر حاکم بر دولت تفکر مناسبی نیست و همین موضوع باعث می‌شود تا به نتیجه مطلوب نرسیم.

این کارشناس مسائل اقتصاد سیاسی با بیان اینکه گام دوم انقلاب فصل ثمردهی انقلاب از نظر نیروی انسانی است ادامه داد: جوانان ما در هر عرصه‌ای که وارد شده‌اند خوش درخشیده‌اند و نیازمند انسجام جوانان در ساختار دولت هستیم.

تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی منوط به تلاش نسل اول و دوم انقلاب

وی با بیان اینکه جوانان ایرانی در هر زمینه راهکاری را برای حل مسائل کشور دارند، گفت: برای اینکه از این راهکارها استفاده شود و از ایده‌های جوانان به خوبی استفاده شود، اراده محکم و قوی نیاز است.

جبرائیلی تاکید کرد: جماعتی که با تدابیر ولی و رهبر خود تشریفاتی برخورد کند و به این مسائل از زاویه مطامع خود نگاه کند، سزاوار است که با تازیانه ناکامی مجازات شوند.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی منوط به تلاش نسل اول و دوم انقلاب است و این افراد امروز در آزمون سختی قرار گرفته‌اند. هیچ کاری طی ماه‌های آینده مهم‌تر از این کار نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر