پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۵۹۲
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۴

فکرشهر: دبیر فدراسیون والیبال گفت: به همت مجموعه این فدراسیون پوشش محجبه ویژه رشته والیبال ساحلی بانوان به به تصویب کمیسیون مربوطه در وزارت ورزش و جوانان رسید.

به گزارش فکرشهر، میلاد تقوی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری کلاس آموزشی والیبال ساحلی در بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: از زمان روی کار آمدن رئیس جدید فدراسیون والیبال توجه به این رشته در بخش بانوان مورد توجه کافی واقع شده چرا که در این بخش ظرفیت‎ های بسیار خوبی در کشور وجود دارد.

وی بیان کرد: در این راستا نیاز به برنامه‎ ریزی دقیق و منطقی وجود دارد که با توجه به محدودیت‌‏هایی که در ابعاد مختلف در بخش والیبال بانوان هست باید توجه ویژه‎ تری به این حوزه شود.

تقوی ادامه داد: در این راستا امسال برای نخستین بار دوره‌های بازآموزی داوران و مربیان ساحلی و همچنین نخستین دوره مسابقات چهار نفره والیبال ساحلی در بخش بانوان برگزار شده است.

وی افزود: امید است با تدابیر پیش‌بینی شده بزودی ورزش کشور شاهد رشد و شکوفایی والیبال ساحلی بانوان باشد.

تقوی در ارتباط با والیبال سالنی نیز اظهار داشت: والیبال روزهای خوبی را پشت سر می ‏‎گذارد و برنامه‌‏های منسجمی برای والیبال برنامه ریزی شده است.

دبیر فدراسیون والیبال افزود: تیم والیبال نوجوانان ایران نیز برای سال آینده شرایط خاصی را دارد زیرا ایران در شهریور سال آینده میزبان مسابقات والیبال نوجوانان جهان است.

وی اظهار کرد: بعد از این رقابت‎ها نیز موضوع نوجوانان ۱۴۰۱ برنامه‎ ریزی شده و برای نخستین بار در کشور یک تیم ملی زیر رده سنی نوجوانان ساماندهی می‎ شود تا آنها زیر نظر فدراسیون کارهای خود را آغاز کنند.

تقوی گفت: با توجه به برگزاری المپیک والیبال کشور سال خاصی را در پیش دارد و با توجه به نسل طلایی والیبال میلیون‌ها ایرانی آرزوی کسب سکو در المپیک دارند که امیدواریم این مهم با همت مجموعه تیم ملی محقق شود.

وی افزود: در این زمینه فدراسیون والیبال تمام امکانات و شرایط را برای هموار کردن مسیر این هدف بزرگ بکار گرفته است.

تقوی ادامه داد: تیم ملی والیبال بزرگسالان در اردیبهشت ماه لیگ جهانی والیبال را در پیش دارد که برای بزگراری این رقابت‎ها چهار کشور ایران، روسیه، ایتالیا و لهستان متقاضی کسب میزبانی شدند که تا پایان ماه جاری میزبان مشخص خواهد شد.

وی یادآورشد: امسال با توجه به شرایط کرونایی برای لیگ جهانی والیبال پیش بینی شده این رقابت‌ها با حضور ۱۶ تیم و به مدت ۴۰ روز به صورت متمرکز در یک کشور برگزار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر