پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۶۲۱
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: فردی که با جعل عنوان مامور یکی از نهاد‌های دولتی از مردم به بهانه حل مشکلات قضائی وکاری کلاهبرداری کرده بود در تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ جهانبخش صیادی بیان کرد: در چند روز اخیر فردی با جعل عنوان مامور یکی از نهاد‌های دولتی و مشاور خانواده، به بهانه حل مشکلات قضایی وکاری، شهروندان این شهرستان را فریب داده و با هدایت آن‌ها به دستگاه خودپرداز بانک‌ها، مبالغی کلاهبرداری کرده است.
 
وی با بیان اینکه پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری فرد کلاهبردار را به صورت ویژه با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده در دستور کار دارد افزود: از شهروندان می‌خواهیم فریب افرادی که با هر عنوانی خود را مامور ادارات و سازمان‌های دولتی معرفی می‌کنند نخورند و قبل از ارائه هرگونه اطلاعات یا پرداخت وجهی، برای اطمینان از هویت واقعی آنان با دستگاه و اداره مربوط تماس بگیرند.
 
فرمانده انتظامی دشتی ادامه داد: حتی در صورت مراجعه حضوری، از آن‌ها کارت شناسایی بخواهند و در صورت دیدن هرگونه مورد مشکوک نیز بلافاصله مراتب را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
وی عنوان کرد: اصناف وکسبه، تاکسی‌های شهری و برون شهری، آژانس‌ها و بازاریان از اقشار محترمی هستند که با توجه نوع شغل خود به طور معمول مورد هدف مجرمین در ارتکاب جرایم کلاهبرداری خود هستند و بیشتر باید مراقب باشند.
 
سرهنگ صیادی تاکید کرد: این مجرم کلاهبردار با اقدامات تخصصی شبانه روزی ماموران و کارآگاهان پلیس و حمایت مرجع قضائی شناسایی و دستگیر خواهد شد.
 
وی بیان کرد: مهمترین اصل در پیشگیری از شکل گیری جرایم مشابه، توجه شهروندان به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی و همراهی مردم با پلیس برای ارتقاء امنیت عمومی است که به طور قطع تا امروز نیز شاهد همین روند در شهرستان دشتی بوده‌ایم و رسانه‌ها نیز یاری رسان پلیس برای تحقق امنیت و آرامش پایدار بوده‌اند که از آن‌ها قدردانی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر