جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۶۴۶
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۹

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: تا قبل از این دولت گاز رسانی به ۱۳ روستا انجام شده بود ولی در این دولت به ۵۳ روستا گاز رسانی انجام شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری عصر چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمران شهری کاکی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، به اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: علی رغم توطئه‌های دشمنان و جنگ تمام عیار اقتصادی که دشمنان به راه انداختند ولی کارهای خوبی در شهرستان شاهد هستیم.

وی افزود: در حوزه اقتصادی و اشتغال زا به نسبت گذشته تحول ایجاد شده به طوری که در حال حاضر سه طرح اقتصادی با اعتبار بالغ بر هزار میلیارد تومان در دست اجرا است.

فرماندار دشتی ادامه داد: در حال حاضر ۱۵۶ هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت طرح‌های گلخانه قرار دارد که ۹۴ هکتار آن در دولت تدبیر و امید احداث شده است.

نادری اضافه کرد: در حوزه عمرانی روستایی نیز تا قبل از این دولت ۴۹ کیلومتر آسفالت معابر در روستاها انجام شده بود ولی در این دولت ۱۱۰ کیلومتر آسفالت انجام شده است.

وی بیان کرد: گاز رسانی به ۱۳ روستا تا قبل از این دولت انجام شده بود ولی در این دولت به ۵۳ روستا گاز رسانی انجام شده که تلاش داریم تا پایان سال گاز رسانی به روستاهای دهستان طسوج نیز انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر