شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۸۳۶۹۳
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

فکرشهر: رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا به ستایش از کشور قطر به خاطر میزبانی جام جهانی باشگاه ها پرداخت. او اطمینان دارد که جام جهانی ۲۰۲۲ هم در بهترین شرایط برگزار خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا و به نقل از الرای، قطر میزبانی جام جهانی باشگاه ها را بر عهده گرفت و نکته مهم اینکه بعد از مدت‌ها یک رقابت بزرگ بین المللی با حضور هواداران در ورزشگاه ها برگزار شد که این بسیار نویدبخش است.

اینفانتنیو رئیس فیفا گفت: قطر به خوبی میزبانی این رقابت بزرگ را بر عهده گرفت. از دولت و امیر قطر و همچنین کادر درمان تشکر می کنیم. قطر زندگی را به فوتبال جهان برگرداند.

او ادامه داد: خوشبختانه در جام جهانی باشگاه ها شاهد حضور هواداران بودیم و در هر بازی از ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه  استفاده شد که این خبر خوبی است. برای ما بهداشت در اولویت قرار دارد. جام جهانی ۲۰۲۲ در شرایط امنی برگزار خواهد شد و مشکلی از نظر سلامت و درمان نخواهیم داشت. ما همکاری نزدیکی با سازمان بهداشت جهانی برای مبارزه با ویروس کرونا داریم.

او درباره امکان افزایش ظرفیت ورزشگاه ها گفت: من دوست دارم که از ۱۰۰ درصد ظرفیت ورزشگاه ها استفاده کنیم اما این غیر ممکن است. با این حال ۳۰ درصد خوب است که این هم نیاز به رعایت پروتکل های شدید بهداشتی دارد. جام جهانی باشگاه ها نشان داد که در دوحه می توانیم جام جهانی را هم با سلامت و بدون مشکل برگزار کنیم. ما برای مبارزه با ویروس کرونا ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده ایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر