شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۷۱۱
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۰

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: زمین‌های کشاورزی دشتستان با بی‌تفاوتی مسئولان در حال نابودی است و لازم است که سریعا نسبت به رفع این مشکل اقدام شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با تقدیر از مسئولان ستاد دهه فجر، نهادها، ادارات، تشکلهای مذهبی و مردمی بابت بزرگداشت ایام دهه مبارکه فجر اظهار داشت: در این دهه شاهد افتتاح پروژه‌های خوب و مفید آموزشی، بهداشتی، ورزشی، آبخیزداری، برق، ارتباطات، کشاورزی و محرومیت زدایی بودیم.

وی خواستار کمک به توسعه حرم آقا ابا عبدالله الحسین (صحن عقیله بنی هاشم) شد و اضافه کرد: ستاد عتبات عالیات شهرستان همچون گذشته آماده دریافت کمک‌های مردم عزیز حتی به صورت اقساطی و اخذ وام بدون سود هستند که لازم است همه مشارکت کنند.

امام جمعه برازجان در ادامه با تبریک فرا رسیدن ماه رجب به همه مسلمانان که حدیث قدسی در فضیلتش این چنین اشاره می‌کند: ماه رجب را ریسمانی میان خود و بندگانم قرار داده‌ام و هر کس به آن چنگ زند به وصال من خواهد رسید.

وی با تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت امام محمد باقر (ع) در اول ماه رجب افزود: رسول خدا (ص) می‌فرماید: از صلب علی بن الحسین فرزندی متولد می‌شود که نامش نام من است و در خلقت و شمایل شبیه من است، او دانش را می‌شکافد چنانکه کشاورز زمین را می‌شکافد. پیامبر اکرم (ص) همچنین فرمودند: ای جابر هرگاه امام باقر را ملاقات کردی سلام مرا به او برسان.

مصلح با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت سخنان اخیر حضرت آقا به منزله نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در قضیه برجام است. کلماتی روشن، قاطع، به دور از ابهام که جای هرگونه برداشت دلخواه و تفسیر را می‌بندد.

وی ادامه داد: برای تحقق این نقشه راه، تنها و تنها باید یک صدا از ایران و مسئولان شنیده شود. هر صدایی غیر از این بیانات خواست دشمن بوده و علامت ضعف را به دشمن ارسال می‌کند.

امام جمعه برازجان با اشاره به نابودی زمین‌های کشاورزی در مقابل بی تفاوتی مسئولین تصریح کرد: متأسفانه به دلیل مسامحه کاری و مصلحت اندیشی بعضی از مدیران بخش زیادی از زمین‌های مزروعی ارزشمند شهرستان از حالت زراعی خارج و تبدیل به مسکونی شده و می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان مربوطه نیز با بی تفاوتی و بی خیالی نظاره گر نابودی آن هستند اضافه کرد: بهترین راه حل پیشگیری است؛ چرا که پس از ساخت، تخریب و مقابله با آن مشکلاتی را به دنبال دارد و برای نظام هزینه ساز است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر