جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۷۱۹
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: دبیر فدراسیون والیبال گفت: حمایت از رده‌های سنی پایه رشته به طور جد مورد توجه قرار گرفته‌است و کمیته استعدادیابی نیز باید در راستای اهداف فدراسیون نسبت به این مهم نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، میلاد تقوی روز جمعه در نشست هم اندیشی با مجموعه هیات والیبال استان بوشهر افزود: اهمیت دادن به رده‌های سنی پایه نوید بخش آینده‌ای روشن برای والیبال کشور است.

وی بیان کرد: پله ترقی داوران و مربیان نیز برگزاری منظم مسابقات است و در این زمینه باید کلاس‌های ارتقای داوری و مربیگری مورد توجه باشد.

تقوی ادامه داد: کرونا همانند سایر بخش‌ها برای برنامه‌های فدراسیون والیبال نیز محدودیت‌هایی را به دنبال داشته که با برنامه‌ریزی مدون برای حل آنها تلاش خواهد شد.

وی در ارتباط با وضعیت والیبال در استان بوشهر نیز عنوان کرد: هیات والیبال استان بوشهر برای میزبانی چهار رویداد بزرگ ساحلی (دو دوره مربیگری ساحلی بانوان -تور های ملی دو ستاره بوشهر و گناوه) تلاشی چشمگیر و قابل تقدیر داشته است که این عملکرد شایسته هیات از نگاه حمایتی فدراسیون دورنخواهد ماند.

تقوی با اشاره به وجود زیر ساخت‌ها و شرکت‌های بزرگ به عنوان حامی مالی ورزش در استان بوشهر اظهارداشت: ظرفیت والیبال این استان بویژه در بخش ساحلی بسیار ارزشمند است و چشم‌انداز والیبال ساحلی در جنوب کشور بویژه استان بوشهر بسیار روشن است.

وی از واگذاری خانه والیبال به هیات والیبال استان بوشهر حمایت کرد و گفت: در این ارتباط از هیچ کمکی دریغ نخواهد شد.


در این نشست دبیر  هیات والیبال استان بوشهر دیدگاه کلی ورزش والیبال استان بوشهر و چشم انداز آن را در این استان مطرح کرد.

عادل کشاورز افزود: استان بوشهر با توجه به امکانات موجود برای میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی در آمادگی کامل قرار دارد.

مجید مبارکی مسئول کمیته مسابقات و نماینده کمیته داوران استان بوشهر نیز خواستار استفاده از داوران و مربیان با استعداد استان در مسابقات کشوری و تیم‌های پایه شد.

جمال عبداللهی مسئول کمیته استعدادیابی و جمشید واحدیان از اعضا این کمیته نیز درخواستند خانه والیبال استان به صورت تخصصی در اختیار هیات این استان قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر