پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۸۳۷۳۹
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور و تا پایان هفته در اغلب مناطق کشور باران و برف پیش‌بینی می‌شود

به گزارش فکرشهر از ایرنا، «کبری رفیعی» امروز (شنبه) درباره وضعیت جوی کشور گفت: از عصر امروز تا روز دوشنبه دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر کاهش می‌یابد و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

وی افزود: از روز یکشنبه تا دوشنبه جوی آرام و پایدار در کشور حاکم خواهد بود که پیامد آن در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا است.

رفیعی ادامه‌داد: با توجه به روند افزایش نسبی دما تا روز سه‌شنبه، در ارتفاعات و دامنه‌های کوهستانی البرز، ذوب برف و وقوع بهمن دور از انتظار نیست و دما بین هشت تا ١٢ درجه در سواحل شمالی گرم خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه‌کرد: روز سه شنبه سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد می‌شود، بارش‌ها در  شمال غرب جنوب غرب و دامنه البرز غربی آغاز و سپس به البرز مرکزی و زاگرس مرکزی خواهد رسید. 

وی بیان‌داشت: روز چهارشنبه بر شدت بارش‌ها افزوده خواهد شد و تا شمال غرب زاگرس مرکزی، سواحل خزر و شمال شرق کشور بارش ها گسترش خواهد یافت.

رفیعی گفت: آسمان تهران امروز صاف در برخی ساعت‌ها همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و عصر امروز هوای تهران باد خواهد داشت.

وی یادآور شد: از عصر امروز بخش‌های غربی دریای خزر طوفانی خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر