جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۷۷۲
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: برغم اینکه ابتدای فصل اعلام شد از این تیم حمایت می شود اما عزم و اراده‎ای برای لیگ برتری شدن این تیم وجود ندارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد نصرتی روز شنبه پس از برد یک بر صفر تیمش برابر خوشه طلایی ساوه در جمع خبرنگاران افزود: این تیم با وجود پیگیری‏های خوب مدیرعامل از لحاظ شرایط مالی وضعیت مناسبی ندارد و تا به امروز به مجموعه تیم تنها ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان و آن هم بدون یک ریال پاداش پرداخت شده است.

وی بیان کرد: تیم برای موفقیت نیازمند ابرازهای انگیزشی است که این روزها علاوه بر نبود هواداران برای دادن روحیه به بازیکنان، نبود انگیزه در وضعیت مالی تیم نیز نمایان نشده است.

نصرتی با اشاره به بی انگیزگی بازیکنان باتجربه پارس جنوبی جم گفت: آن چیزی که ملموس است یک بی تفاوتی و دلسردی است که قابلیت حل آن را نداریم چرا که کادر فنی نیز تا حدی قادر به ایجاد انگیزه برای بازیکنان است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهارداشت: شرایط نامطلوب مالی در حالی برای پارس جنوبی جم رقم خورده که شمار قابل توجهی از بازیکنان مبلغ قرارداد پائینی دارند و علی فاتح زننده تک گل بازی امروز نیز مبلغ قراردادش تنها ۱۵۰ میلیون تومان است.

نصرتی افزود: در زمان حضور پارس جنوبی جم در لیگ برتر زمین محل برگزاری رقابت‏‌های این تیم جز سه زمین برتر کشور بود اکنون به وضعیتی بسیار نامطلوب در آمده که باید به وضعیت آن رسیدگی شود.

وی در ارتباط با بازی تیمش در برابر خوشه طلایی ساوه نیز اظهارداشت: تیم حریف بازی خوبی ارائه کرد و توانست با ایجاد فشار روی دروازه چند موقعیت خوب گلزنی روی دروازه پارس جنوبی ایجاد کند.

نصرتی ادامه داد: به دلیل کسب نتیجه‎ های نامطلوب فشار روی تیم زیاد بود که با برتری برابر تیم خوشه طلایی این فشار اکنون از روی تیم برداشته شده است.

وی در ارتباط با با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز عنوان کرد: داور در مجموع خوب بود ولی تنها در اوایل بازی دو کارت اشتباه به بازیکنان داد.

نصرتی افزود: با همه این شرایط امیداوارم تیم پارس جنوبی جم با حمایت مجدد مسئولان استان دوباره به روزهای خوب خود برسد و با صعود به لیگ برتر دل هواداران خود را شاد کند.

پارس جنوبی جم با این برد ۲۱ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد و تیم خوشه طلایی ساوه نیز با ۱۷ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

پارس جنوبی جم در هفته پانزدهم رقابت‎ها به مصاف چوکا تالش می‏‎رود و خوشه طلایی ساوه نیز با آرمان گهر سیرجان دیدار می ‎کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر