پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۸۰۱
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: مقام‌آوران مسابقات پرورش اندام استان بوشهر و انتخابی تیم ملی، گرامیداشت شهدای مدافع سلامت به میزبانی شهرستانی گناوه مشخص شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این دوره از مسابقات ورزشکاران در سه رشته پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک با هم به رقابت پرداختند که در پایان نتایج زیر بدست آمد.

در رشته پرورش اندام، باشگاه کاوه بوشهر با ۱۲۷ امتیاز به مقام اول رسید، هیات گناوه با ۱۰۳ و ایران سازان بوشهر با ۵۴ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

 باشگاه‌های کاوه الف بوشهر با ۶۸، کاوه ب بوشهر با  ۴۹ و  ایران سازان بوشهر با ۳۹ امتیاز به ترتیب به مقام های اول تا سوم رشته بادی کلاسیک رسیدند.

 در رشته فیزیک نیز باشگاه‌های وی آی پی بوشهر با ۸۱، ایران سازان بوشهر با ۶۰ و کاوه بوشهر با ۵۸ امتیاز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان بوشهر روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۱۸۰ ورزشکار از شهرستان‌های مختلف استان بوشهر با حضور داوران کشوری و استانی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مدت یک روز در بندرگناوه رقابت کردند.

روح الله نصرتی افزود: در این دور از مسابقات نفرات برتر دسته‌های مختلف برای حضور در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی که در کیش برگزار می‌شود، پس از تائید و نظر کمیته فنی استان بوشهر در صورت آمادگی لازم اعلام خواهند شد.

وی گفت: تعداد ورزشکاران شرکت کننده دوره قبل این مسابقات ۱۱۰ نفر بودند اما در این دوره از مسابقات با وجود شرایط کرونایی افزایش یافت.

 ئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان بوشهر یادآورشد:  به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز نقدی  از ۲ میلیون، یک و نیم و  یک میلیون تومان اهدا شد.

نصرتی افزود: ۲۰۰ باشگاه بدن‌سازی در استان بوشهر وجود دارد.

وی  از میزبانی خوب شهرستان گناوه در این دوره از مسابقات تقدیر کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر