سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۸۸۱
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: مدیرعامل باشگاه سارگل بوشهر گفت: چشم‌انداز آینده تیم فوتبال بانوان این باشگاه براساس برنامه بلند مدت پنج ساله تدوین شده‌است تا نماینده بوشهر به جایگاه شایسته در فوتبال کشور برسد.

به گزارش فکرشهر، علیرضا چهارمحالی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اعلام کرد: سارگل برای حضور پر قدرت در لیگ آینده تمرین‌های خود را از اردیبهشت ماه آغاز می‌کند و برای تقویت این تیم رایزنی‌هایی برای جذب ۲ تا ۳ بازیکن ملی‌پوش صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شاکله تیم با بازیکنان بومی بسته می‌شود، ادامه داد: برای تقویت کادر فنی نیز در حال مذاکره با سرمربی، یک آنالیزور و یک بدنساز هستیم.

مدیر عامل باشگاه سارگل بوشهر اعلام کرد: بیشتر بازیکنان اصلی تیم قرارداد ۲ ساله دارند و تلاش می‌شود بازیکنان شاخص و جوان در پست‌هایی که امسال کمبود وجود داشت جذب شود.

چهارمحالی با بیان اینکه تقویت تیم‌های پایه سارگل از دیگر برنامه‌های بلندمدت برای تقویت نماینده بوشهر است، گفت: در زمان حاضر ۶۰ فوتبالیست در رده‌های سنی پایه این باشگاه جذب شده‌اند و ۳ تا ۴ بازیکن از رده سنی جوانان برای حضور در فصل آینده لیگ برتر به تیم اصلی می‌پیوندند.

وی اظهار کرد: انسجام و شرکت قدرتمند سارگل در سطح اول فوتبال بانوان کشور، امسال بسیاری از دختران استان را به فعالیت در این رشته ورزشی علاقه‌مند کرده‌است بنابراین شایسته است مسئولان استانی این شور و نشاط ورزشی در این استان را ببینند و برای حمایت از تیم‌های لیگ برتری به میدان بیایند.

مدیر عامل باشگاه سارگل بوشهر گفت: انتظار داریم مسئولان این استان تنها نماینده این استان در لیگ برتر بانوان را رصد و دست کم به لحاظ روحی از بازیکنان حمایت کنند.

چهارمحالی افزود: محمود شمسی زاده به عنوان اسپانسر سارگل در سراسر مسابقات در کنار تیم بود و امکانات ورزشی، اقامتی و رفت و آمد تیم متناسب با لجستیک باشگاه لیگ برتری برای بازیکنان فراهم شد اما به لحاظ مالی محدودیت دارد و در این زمینه نیازمند حمایت مسئولان استانی است.

وی اذعان کرد: اسپانسر سارگل در فصل آینده مسابقات نیز با تیم همکاری می‌کند اما این اعتبار برای هزینه‌های تیم کافی نیست و نگران سال‌های آینده هستیم.

مدیرعامل باشگاه سارگل بوشهر با اشاره به ظرفیت بالای بوشهر در رشته فوتبال و داشتن چند تیم در سطح اول فوتبال بانوان و آقایان در سال‌های اخیر، گفت: بوشهر دارای سرمایه‌های عظیم اقتصادی است اما ورزش مورد بی مهری قرار گرفته است و هزینه‌ای برای آن پرداخت نمی‌شود.

چهارمحالی درباره جایگاه امسال سارگل در لیگ برتر گفت: سارگل امسال توانست همه تیم‌های بزرگ گروه خود در لیگ برتر را به چالش بکشد و چهره‌ای متفاوت از نماینده فوتبال بانوان ارائه کند.

وی اظهار کرد: با اینکه سارگل در زمان کمتر از ۲ هفته به آغاز لیگ برتر بسته شد و امکان جذب بازیکنان مورد نظر و تمرین مناسب را نداشت توانست خود را به عنوان پدیده لیگ معرفی کند و دیدگاهی که در سال‌های گذشته نسبت نماینده بوشهر شکل گرفته بود را دگرگون کند طوریکه همه تیم‌ها به این پیشرفت اذعان داشتند.

چهارمحالی اذعان کرد: بازیکنان حرفه‌ای در فوتبال بانوان محدود است و زمانی که سارگل فعالیت خود را آغاز کرد این بازیکنان در سایر تیم‌های لیگ برتری جذب شده بودند و این سبب شد این تیم در چند پست حساس مانند مهاجم و دروازه‌بان با کمبود مواجه باشد که در طی مسابقات نیز بیشترین ضربه را از همین پست‌ها خورد.

مدیر عامل باشگاه سارگل بوشهر با اشاره به ضعف‌های داوری در لیگ برتر بانوان، گفت: سطح داوری در فوتبال بانوان مبتدی است و ۹ امتیاز قطعی سارگل با اشتباهات مسجل داوری از دست رفت که مورد تایید کارشناس داوری فدراسیون نیز قرار گرفت.

وی اظهار کرد: سارگل در لیگ امسال پیشرفت قابل قبولی داشت و با توجه به همه کمبودهایی که داشت، از نتایج تیم راضی هستیم. 

تیم سارگل در مرحله نخست لیگ برتر فوتبال بانوان در گروه دوم مسابقات با تیم‌های وچان کردستان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پالایش گاز ایلام و قشقایی شیراز هم‌گروه بود که با ۹ امتیاز در رتبه پنجم جدول ایستاد و از صعود به مرحله دوم بازماند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر