جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۸۹۳
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۴

فکرشهر: نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز حمل مرحله سوم واردات کالای همراه ملوان (ته لنجی) برای ملوانان استان بوشهر صادر شد.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای حمایت از لنج‌داران و ملوانان استان بوشهر تلاش‌های بسیار زیادی را داشته‌ایم و امیدواریم شاهد رفع مشکلات آنها باشیم.

وی از ته‌لنجی (کالای همراه ملوان) به عنوان یکی از مهمترین موضوعات مد نظر ملوانان نام برد و خاطرنشان کرد: تلاش و پیگیری زیادی داشته‌ایم تا این موضوع حل شود و فعالان این حوزه به حق خود برسند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخش زیادی از ساحل‌نشینان استان بوشهر از این طریق امرار و معاش می‌کنند و باید توجه خاصی به نیازهای این افراد شود.

وی با بیان اینکه مجوز سفر سوم ملوانان صادر شده است خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته مجوز سفر سوم ملوانان به منظور حمل کالای همراه ملوان صادر شده است.

احمدی با اشاره به دیدار و رایزنی با معاون اول رئیس جمهور و همچنین معاون وزیر کشور افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز حمل مرحله سوم کالای همراه ملوان (ته لنجی) برای ملوانان استان صادر شده است.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ساحل‌نشینان نیازمند حمایت مسئولان هستند و از همه ظرفیت‌ها برای کمک به این افراد استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر