جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۹۱۶
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک گفت: تعامل با آموزش و پرورش باید در اولویت هیات‎های استانی ژیمناستیک باشد چون بیشترین جامعه هدف این فدراسیون در حوزه آموزش و پرورش است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حمید رضا هاشمی روز دوشنبه در نشست مجمع انتخابات هیات ژیمناستیک استان بوشهر افزود: تعامل هیات‌های استانی و انجمن ژیمناستیک با آموزش و پرورش بدون شک می‌تواند منجر به کشف استعدادهای فراوان در بین نوجوانان و جوانانی شود که در زیر مجموعه آموزش و پرورش در حال تحصیل هستند.

وی ادامه داد: هیات‌‏های استانی ژیمناستیک همچنین باید از ظرفیت‏‌های خود برای فعال شدن رشته ژیمناستیک در تمام شهرستان‌‏ها استفاده کنند و مدیریت آنها تنها متمرکز بر مرکز استان‎ها نباشد.

به گفته هاشمی در بخش تجهیزات فدراسیون ژیمناستیک استان تا حدتوان از ظرفیت‎های موجود برای حمایت از هیات‏‌های استانی استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین در طرح پایگاه مدرسه قهرمانی ژیمناستیک نیز فدراسیون حمایت لازم را در راستای پیشبرد هدف‌ها در سنین پایه لحاظ می‏‌کند.

هاشمی با اشاره به اینکه فدراسیون ژیمناستیک برای سال ۹۸ در حدود ۲۷۰ هزار ژیمناستیک کار سازمان یافته و برخوردار از بیمه ورزشی داشت گفت: شمار ورزشکاران سازمان یافته و بیمه شده این سازمان برای سالجاری تاکنون طبقه بندی نشده و تا پایان سال اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تعامل و دوستی باید در اولویت هیات‎های ورزشی باشد چون با این رویه خود هیات نیز از حمایت و کمک‎های بیشتر اداره کل برخوردار می‎شود.

احمد بهروزیان فر افزود: توجه ویژه به شهرستان‎ها باید در اولویت اصلی هیات ژیمناستیک باشد چون این رشته تنها منحصر به مرکز استان نیست.

وی یادآور شد: در راستای توسعه زیرساخت‏‌های رشته ژیمناستیک در زمان حاضر ۲ سالن اختصاصی در شهرهای برازجان و بوشهر احداث شده است.

بهروزیان فر افزود: همچنین خانه ژیمناستیک برازجان نیز اکنون ۴۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی شده طی پنج ماه آینده مورد بهره‎برداری قرار گیرد.

در این مجمع عبدالله جامعی نخستین مدال آور ایران در رقابت‌های آسیایی ژیمناستیک به عنوان رئیس هیات ژیمناستیک استان بوشهر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر